absolut bästa hudvårdsprodukterna

Jag har testat galet mycket olika hudvårdsprodukter.
Billiga, dyra och medel.
Men inga har varit dom perfekta. Någon har varit skön, en annan har luktat gott, en tredje har eventuellt hjälpt lite lite, och typ alla har gjort att min hy blir alldeles fet på bara några timmar.
Nu har jag testat något nytt. Dessa produkter är tyvärr väldigt dyra, men än så länge nästan värt det, Skulle bli glad om dom kunde bli lite billigare. men som jag känner nu, hur ska jag kunna vara utan dom?? Dom är helt underbara att dra över ansiktet.
Dom luktar fräsht och gott men absolut inte för starkt Jag tycker redan nu efter någon vecka att dom gjort min hy bättre (men där får jag se, det kan ju svänga med tiden) Min hy blir aldrig varken fet eller torr utan är helt perfekt.

I Just Love Then, Crazy!
 
/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0