Majelden


Vi blev sena till Majelden (som Thea säger) igår, men vi hann med att se slutet på brasan iaf.
Thea bara satt framför elden i vagnen och tittade, bra länge, hur verkade tycka riktigt bra om det.
På morgonen så berättade jag att vi skulle gå och ge en majbrasa på kvällen, då rättade dom mig direkt och sa majelden, precis som i madicken, och så åka madicken filmen på :)

Det blev iaf en mysig valborg. En god middag, en lång fin promenad fram och tillbaka till majelden, och så lite snask och en film efter. Det tackar man för :)





En härlig dag igår. garanterar INTE dessama idag. Thea har testat precis alla mina gränser idag, och redan nu halv elva så kom hon upp och skulle sova i min säng. Inte ens jag var redo för att sova så det blev ett nej, hon är fortfarande inte nöjd med mitt nej kan jag säga, och nu 40 min senare så börjar det bli ganska så jobbigt :(
Det skär i mitt hjärta att säge nej när hon tittar på mig med blöta valpögon och säger "man får inte säga nej" , så nästan mot min vilja måste jag stå på mig med mitt nej, nu mer än annars eftersom det är en riktigt testa gränser dam jag har just nu.


/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0