Inte alltid på topp


Såhär ser dagens lunch och middag ut. Det enda jag orkar och klarar av att stoppa i mig.
Mitt liv fortsätter med motgångar. Så fort jag ser en stråle ljussken så börjar det regna igen. När ska det ta slut? när ska jag bara få vara glad och lycklig och saker och ting bara kan få gå min väg?
Jag må vara stark och jag visar inte alltid hur jag egentligen känner, det tänker jag försöka fortsätta med, men att skriva av sig till en viss del kan iaf vara skönt för stunden.
Jag orkar verkligen inte mer nu, det värsta är att nu har det nästan kommit skit från precis alla olika kanter av mitt liv, finns det någon mer del som kan få mig att må skit? nej jag tror faktiskt inte det.

Ska verkligen börja överväga att flytta härifrån nu!



jävlar helvetes satans piss skit, fan fan fan!!!!


/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0