Börjar jag bli bara skin och ben?

... svar JA

Får höra från folk precis hela tiden just nu att jag har blivit så himmla smal.
Jag kämpar för att bli vältränad och gå upp i vikt för jag tycker att jag har varit smal redan innan, men haft bebismage. Bebismagen är nu borta, likaså mycket mer verkar det som.
Har nog inte riktigt tagit allas kommentarer på allvar om hur smal jag blivit, försen jag såg denna bilden
Mina ben ser sjukligt smala ut på denna bild :(
Varför ska det vara så svårt att lyckas gå upp lite i vikt egentligen...



/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Men GUD!!! Vad har du gjort kvinna????!!!

Du måste ju äta rätt när du tränar så mycket som du gör!! 7 mål mat om dagen! Jag ska lära dig allt jag kan när jag kommer hem. ;) (det går fort. Det är inte så mycket).

2012-05-14 @ 21:48:45
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0