Älskade Stay In Place


Min absolut favorit sport BH kommer från Stay In Place. Tyvärr så är det inte den bästa kvaliteten :( , den är stabil, galet skön, men texten har börjat lossna på min första och sömmarna verkar inte vara av den bästa kvaliteten. Men jag bara älskar dom.
och går dom att köpa för 250:- så kan dom vara värt det. annars kommer dom 400:-
Fick hem min röda idag :) Skulle dock gärna vilja ha en grön också, men tror inte det finns.



Idag åkte glassbilen förbi här hemma också, har missat den i typ flera månader och har lovat Thea nästan varje vecka att vi ska köpa glass från glassbilen, så hon kommer bli så glad imorgon när det finns glass från glassbilen i frysen.
Så nu ska jag krypa upp i soffan och andas ut innan nattens jobb, och självklart unna mig en galet god pralinglass :) Det är jag värd efter två PW´s runt österskär.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0