och en liten sväng om.


En kanske lite patetisk kväll på Tommy´s. Är dagens ungdomar så galet kräsna att dom alla måste åka in till stan varje gång dom måste festa? trist...
Men jag hade i alla fall en super trevlig och rolig kväll igår. Linda sötnosten kom med en sväng också :)
Sedan kom Carro och Co då blev det lite shaking of the ass.
En snabbvisit hem till Carro efter stägning för lite hockey, och sedan vidare till Statiol för en galet god kall sune, mums





Förra gången jag var på Tommys kände jag mig riktigt oldie. Var bara 18 åringar där, om fan inte ännu yngre. Alla tjejerna sprang omkring med kläderna någon annanstans än där dom ska sitta, killarna började bråka precis hela tiden.
Igår var det också nästan bara massa 18 åringar och dom nya som stod i baren hade ingen anning om vad en dagens är. Va fan!!! En dagens måste man väl veta vad det är om man står i en bar. och Tommy själv den skiten sa att det var 10 år sedan den var populär och att den är helt ute, nejdu Tommy, den är INTE  ute, inte hos mig i alla fall :)

/Stina


Kommentarer
Postat av: Claire

Dåligt med uppdateringar ;)

2012-01-16 @ 00:43:31
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0