Jobba, studera?


Våren och sommaren är fortfarande för mig osäker. Så man behöver kanske en back up plan?!
Vad vill jag över huvudtaget göra med mitt liv? har ju så extremt många funderingar.
Jag trivs bra på mitt nattjobb, och här vill jag vara just nu. Men jag längtar även tillbaka till Danderyd och BB.
Men varför inte eventuellt försöka hoppa på mer studier?
Kustbevakningen söker nu 24 aspiranter med start augusti 2012. Ska jag ansöka har jag dock bara två dagar på mig, brådis brådis. Men ska man kanske testa med en sökning? Kan ju behövas några ansökningar för att lyckas komma in med tanke på hur många som söker. Dock måste jag gå ringa till komvux på måndag och kolla om man kan hoppa på Svenska B eftersom det är ett krav till utbildningen.

... eller varför inte polishögskolan? :) sätta igång med lite plugg och hårdträning och kanske söka båda och se vad som kan tänkas hända.

inte för att man riktigt har ekonomin för att plugga, men jag är så grymt sugen på att hoppa på nå igen. Dock så är kustbevakningen utbildning betald men galet svårt att komma in :(

 /Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0