Galet dålig uppdatering


Ja jag vet att det är dåligt med uppdateringar.
Våran stora dator pajade för ett tag sedan, så nu har vi bara den lilla lilla bärbara men den är så jobbig att sitta och skriva med, därför har jag varit dålig på bloggen på senare tiden.
Men lite uppdatering.

Thea, har blivit a jobbig, hon pratar precis hela tiden, frågar varför, varför varför om allt, avbryter precis hela tiden när man försöker prata i telefon, och bråkar varje kväll om att hon inte vill sova i sin säng. Musten flyger sakta ut, men förhoppningsvis så är även denna period snart över. Förutom allt de så är hon ju underbar :)

I lördags kom Jossan och hämtade mig efter jobbet och vi åkte hem till henne och blandade lite drinkar, sedan vidare till The public där vi träffade Robin och Nille, super kul att träffa dom igen.

Sedan har det väl inte hänt så mycket mer, hehe.

Fortfarande dock galet trött och seg hela tiden, behöver verkligen lite mer solljus nu innan jag går under totalt.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0