Felaktiga betyg


Igår åkte ett stort brunt brev ner i min brevlåda, men mina efterlängtade betyg. Dock blev jag inte så glad när jag öppnade dom. I psykologi stod det att jag har fått IG, vilket resulterar i, inte ett fullständigt betyg, och ingen yrkestitel som undersköterska. Jag blev helt galen., gick över med Thea till Gittan och åka raka vägen bort till skolan för att leta upp min lärare.

Svaret jag får, "du lämnade ju inte in allt" jo det gjort jag
"jag pratade ju med dig och någon till i början på terminen om detta" nej det gjorde du inte.

Under betygssamtalen i våras så sa hon att jag låg på VG, MVG i allt jag gjorde, så hur kunde jag få ett IG i betyg, när hon dessutom inte ens hade berättat det. Helt rasande var jag.

Hon går och hämtar sin bok och säger, Ja titta, det står VG på dig. HUR KAN DET DÅ STÅ IG I BETYGEN.
Behöver mina betyg för mitt jobb, lite svårt att söka undersköterske jobb utan några betyg som stärker.
Så nu ska dom ändra så jag får hem ett nytt betygsdokument. Hoppas verkligen att det kommer nästa vecka. Har ingen lust att vänta i yttligare 4 veckor.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

you go girl ;)

2012-01-21 @ 17:36:12
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0