Drinkar och övernattning


Efter en fika i centrum med Linda och Nick, och en hel del shoppande på rean med mamma till Thea så gick jag och Thea hem till mina föräldrar.
Där färgade jag håret på mamma och så käkade vi middag. När pappa och Thea hade gosat in sig framför en film i soffan så gick vi och mötte upp Gittan för att bege oss till The public för en drink.
Eller, snarare tre drinkar blev det. :) Sedan var det dags för mamma att gå hem, för hade det blivit en drink till så hade hon nog inte lyckats komma hem haha.

Gittan gick hem till sig och jag gick med mamma hem för att sova över. Först placerade vi oss i soffan med pappa för han kollade på en film om Hitler, super intressant, men den var 4 timmar lång så det blev läggdags innan den tog slut.

Finns en risk för att det blir en repris ikväll. Mamma och Gittan blev ännu mer sugna på drinkar efter igår :)

En hemsk bild på mig och Gittan




/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0