What a night


Första natten för detta passet då. Det var en annan start än vad man hade väntat sig. Dom verkar dras till mig just nu, inte alltid så skoj. Men livets gång måste man lära sig och acceptera.

Jag har även mått så konstigt dom senaste dagarna, har inte alls mått nå vidare bra. Dom senaste två dagarna så har jag börjat må så otroligt illa runt 5 tiden, som har suttit i ca 2 timmar, har knappt klarat av att laga mat, i tisdags hade jag dock inget val, för Thea var ju tvungen att få mat i magen, men det var verkligen inte kul att försöka laga mat när man var på väg att kräkas hela tiden :(
Igår gick jag och sov i 2 timmar istället, och när jag vakna så var illamåendet borta så jag kunde laga mat.
Nu tidigt imorse fick jag istället en sådan gräslig yrsel som bara inte vill gå över, har aldrig tidigare haft yrsel så det känns lite oroande, vad är det för fel på mig? Vad händer i min kropp egentligen?
Hoppas bara att jag lyckas somna trotts denna yrsel, känns dock tveksamt just nu!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0