Jamie fyller 1 år


Igår var det barnkalas som vankadet.
Jamie fyllde hela 1 år :) Känns som igår jag hade 1 års kalas för Thea.
Fullt hus med barn var det, och nästan alla runt 1 år.
Nick var också med och det gillar Thea, hela tiden ska hon krama honom och pussa på honom och hålla honom i handen, hon är dö förtjust i honom.

Thea sa hela vägen hem till Jamie att hon inte har träffat honom förut, och att nu skulle det bli första gången, och när vi åkte hem, "nu jag har träffat jamie, nu har jag träffat Jamie"
En tjej som verkligen gillar pojkar har jag allt.


Jamie                                           Thea

Grattis igen till lilla Jamie!


Avslutning på dagen blev middag på Tommy´s med Linda och Adam! :)

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0