Dåligt uppdatering


Har inte riktigt haft tid eller ork till att skriva någe på ett tag. Hjärnan har haft fullt upp.

I Torsdags satt jag hemma med Claire och drack lite vin, och snackade en massa sjukdomar, operatioer mm, grymt kul samtalsämne




Fredag, Sista lektionen innan praktiken.
Sedan blev det middag hemma hos mina föräldrar innan jag, mamma, Jeanette och Anneli drog oss in till stan och Golden Hits, ont i fötter, rygg, och ben så var vi alla överens om att åka hem runt halv två. Känns ganska dåligt att man inte orkade mer än så, hehe.






Lördag, ännu mera fest. Ner till DK och begav oss sedan vidare till tegel, jag och 12 killar, men det är ju också kul ;)
Till en förvåning så var även Stoffe på DK när vi kom ner, vi har inte setts på väldigt länge så det var super att ses igen.
Avslutning, Statiol åkersberga och en Kall Suné :) mums.





/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0