BareMinerals produkter


För massor med år sedan köpte jag en All Over Face från BareMinerals, dom räcker ungeför ett år men nu har den tagit slut. Ville ha en nyans ljusare men det fanns inte, och så har förpackningarna blivit mindre nu =(.
Har en foundation från BareMinerals men även den är en nyans för mörk just nu när man är så blek inför vintern.
Bestämmde mig efter många om och men att beställa hem till Startkit, slängde även med en Prime Time i beställningen.
Har nu fått hem det och började fundera på priserna. I Sverige hade det kostat nästan 1500:-
Jag betalade 680:- Startkit, Prime Time och frakt. Helt galet. :)
Ska absolut beställa från samma ställe händanefter.

Jag har den största borsten redan som man fick i Startkitet, och bara den kostar annars 375:-


Extremt bra producter, och borstarna är helt underbara! Dock väldigt dyra, men lovely!
/Stina

Kommentarer
Postat av: Käthe

Var någonstans beställde du ifrån???

2011-10-06 @ 19:35:13
Postat av: Gammtanten

Och sidan du beställde ifrån heter..... ?

2011-10-07 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0