Ny liten dator


Idag har jag och Joel haft en hel dag lediga och för oss själva, och mycket har vi hunnit med.

Bla så inköptes en liten mini dator som jag sitter och testar just nu, lite svårt är det att vänja sig vid det lilla tangentbordet och den lilla skärmen, men det kommer nog, den är ju såååå söt.. :D
Jag hade velat ha en röd, men det fanns inte =(, så det blev en svart istället, då blev nog Joel glad också, så slapp det komma in ännu en röd sak här i huset, hehe.

Dock så hann vi inte åka förbi tatueringsstudion som jag hade velat, =( , kanske hinner med imorgon, har en tatuering som jag vill ha hjälp med att måla upp och sedan få märkt på kroppen =).

Nu ska jag beställa lite nya underkläder, och sedan mysa gärnet med min älskling!

Jag älskar dig sååå mycket baby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0