Jag har världens duktigaste dotter


Första besöket his BVC på ca 2 år.
En 3 års kontroll.
Thea väger nu 13.8 och är 93 cm lång, och allt i hennes utveckling vara bara bra =)
Det enda jag har känt lite är att hon är efter i talet, men det tyckte dom verkligen inte, för vid tre års ålder räknar man med att barn ska kunna sätta ihop meningar av 2-3 ord, trodde det var mer än så, så det känns skönt att även hennes tal är i den utvecklingen som det ska =)

Blev en sista spruta för henne också, funderade till och från, och trodde faktiskt att hon hade denna sista, men det hade hon inte, så spruta blev det, men nu vill jag inte ha några fler vaccin.
Men hon var så otroligt duktig, hon satt och kramade mig, tittade på sprutan och sa absolut ingenting, inte ens efteråt. Blev så stolt att jag nästan grät. Min underbara lilla unge.
Hon skulle även visa allt hon bara kunde för sjuksystern, allt allt allt ville Thea visa att hon kunde =)

Efter så tyckte jag att Thea förtjänade en glass i centrum och sedan begav vi oss hem och myste resten av kvällen. Jag har verkligen världens duktigaste och underbaraste lilla dotter. Älskar henne så mycket att jag får tårar i ögonen varje gång jag tänker på vilken fantastisk tjej hon är.

Nu är det dags att sova för min del, och imorgon börjar dag 1 av tre helvetesdagar.
/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0