Jag avskyr "P-lisor"


Blir galen på dessa P-lisor som alltid dyker upp från ingenstans.

Skulle till BVC idag med Thea, och parkeringen vid BVC var tydligen endast förhyrda platser nu får tiden, och runt omkring fanns ju inte en enda parkeringsplats. Så det blir till att köra runt hela centrum till gammla parkerings garaget, vilket tar en jävla tid pga av alla jäkla tillbyggnad precis överallt.
Brukar inte missa att lägga i P-skivan för skyltar brukar alltid stå överallt.
Men SJÄLVKLART, så missar jag skiten och får en jävla böter. Tänkte gå tillbaka imorgon och leta efter skylten där det står att det är p skiva som gäller, så jag kan klura ut hur fan jag missade det.
Just denna månaden också, jag kunde väl åtminstonde ha fåt en böter förra månaden eller nästa månad, nej men då lyckas jag dra på mig en nu, denna månad då jag har som minst pengar på hela jävla året.

Nej nej, jag är inte arg, inte det minsta.

Jag hoppas verkligen att ingen i min krets någonstin komme behöva bli P-lisa!!!!!!!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0