Scientologin


Ska snart ha prov på 3 olika människosyner. Dom jag har valt är

Biologiska människosynen
Buddhistiska
Scientologin

Tog Scientologin för att jag alltid har fattat den som sjuk, men aldrig riktigt fattat vad dom står för, eller vad den innebär... Hinner inte skriva nu vad den handlar om, men jag kan säga att den är fan helt sjuk.
Allt börjad för 75 miljoner år sedan med någon utomjording som tog livet av en massa utomjordingar, och deras själar går vi människor omkring med i våra kroppar, och behöver scientologins hjälp för att bli av med dessa, för det är dom som orsakar bla våra sjukdomar.

Dom flesta människosynerna hittar jag några saker som jag håller med om, men absolut inte i denna. Helt störd.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0