Lek och spring


Idag fick Thea leka med sin allra bästa vän på dagis. Hon bara älskar honom och vi åkte hem till dom efter dagis och hej å hå vad dom sprang omkring och hade roligt.
Dom är så otroligt söta ihop.



Nu ska vi sätta oss och äta super god mat. Ska bli så gott, är så hungrig..

Av Joels moster Lillan fick vi en inflyttningspresent idag. En ljusstake med lila ljus och lila servetter.
En sådan ljusstake har jag velat köpa jätte länge, men har aldrig blivit av, men nu fick vi en. Sååå fin.




Två buketter med tulpaner fick jag av min fantastiska "svärmor" idag också.
Bättre "svärmor" får man leta länge efter kan jag säga. Hon är verkligen helt super :D

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0