Hemma efter dop


Jag är helt slut efte en veckas stress, samt en hel dags stress.
Skulle hjälpa Linda inför Dopet och laga hennes mammas nagel, allt tog lite längre tid än vad vi hade räknat med, men så blir det ju alltid, hopplöst, hehe.
Så stress stress stress, stress hem för att göra sig i ordning, och fort upp till kyrkan för att få veta vad alla ska göra och vart alla ska vara.
Stressen sitter kvar och efter att stå ett tag med söta lilla Nick så börjar armarna darra,  och dom darrar fortfarande ska jag säga, helt sjuk.
Ska bara ligga i soffan resten av kvällen hoppas jag på.. =)

Men ett super fin dop blev det i alla fall. Han var så duktig och bara låg där i famnen. Även Thea var jätte duktig också även om hon bara ville springa fram till mig så satt hon så snällt med Joel.
Tack för ett underbart dop!!

Blev tyvärr inge bilder från min sida.. =( Då jag helt glömde bort det.

Ville försöka få till ett mamma/dotter kort när vi kom hem, men det gick inge vidare, jag hade en liten tjej som verkligen inte ville vara med på kort hehe.






/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0