Shopping


Igår var vi en sväng till Ikea efter besöken på landet hos kossorna.
Blir ju alltid lite mer än vad man har räknat med. Men annars så köpte vi två nya hyller i vitt som vi bytte ut mot dom svarta i vardagsrummet, och så köpte vi två dvd hyllor o valnöt.
Ikeas valnöt är inte direkt den riktigt valnöt, den är extremt mycket mörkare, men riktigt snygg endå faktiskt.
Hade gärna velat ha samma valnöt som jag har i det andra men finns inte någonannan stans, finns bara i ek överallt.
Men det blev riktigt fint i alla fall.

Vi åkte förbi den där outletten bredvid Ikea, hittade MASSOR, mina Nudie jeans fanns där för bara 400:-, men det blev en tröja och ett amband istället. Vilken tur jag hade som inte hade först över så mycket penga på mitt konto, för då hade dom tagit slut kan jag säga. hehe

I helgen blir det.

Fredag - Jobb
Lördag - Barnkalas sedan jobb
Söndag - Barnkalas sedan Jobb

Tror jag kommer vara extremt trött på måndag. Blev inte heller så mycket sömn då jag blev väckt av telefonen och kunde inte somna om =( , får hoppas på att jag lyckas sova lite i eftermiddag, men känner jag mig rätt, så blir det nog ingen mera sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0