Nya klänningar


Det är verkligen inte meningen att jag ska ha någon ny klänning till midsommar.
Min Hell Bunny klänning jag har beställt veta jag inte vart den har tagit vägen någonstans. Dock så var den inte till midsommar, med endå, vill ha den.

Sedan så har jag beställt 4 andra klänningar i hopp om att någon skulle passa, men nix. Klänning nr 1 köpte jag i blått och inte grått som på bilden, den passade i och för sig, men det var helt enkelt inte bra.
Nr två, på tok för stor, nr 3, också super stor och det var endå en xs, klänning nr 4 var också för stor.
Så någonting säger mig att jag helt enkelt inte ska ha någon ny. Tillbaka med alla =(




/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0