Midsommar klänning


Blir galen på att hitta en klänning.
När jag väl bestämmer mig för att köpa något så får jag en bild av det jag vill ha, och kan aldrig hitta någonting som matchar med min bild.
Har tittat på galet många klänningar utan några vidare resultat.
Eller, jag har hittat EN som jag är sugen på, men den kostar mer än vad jag hade velat lägga på en klänning.
I och med att jag ofta inte använder mina klänningar så många gånger så vill jag inte lägga för mycket pengar på dom. Men det är grymt snygg.

Klänningen skulle dessutom matcha grymt bra med det jag ska göra några dagar innan.
Klänningen kostar 899:- plus frakt. Så jag får se hur jag ska göra. Men den är ju så läcker!!



/Stina

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad ska du göra några dagar innan?

Den är ursnygg!

2011-06-11 @ 00:08:49
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0