En helt vanligt lördag


Igår var jag nere till österskär och hälsade på pappa som höll på med båtarna. I det härliga vädret passade jag på att ta med mig Mathilda och gick ner till våran lilla badplats. det var så grymt skönt i vattnet, om man bara badade benen förstås.. =)



När älskling slutat så gick vi och kollade på Österkersmilen när dom alla kom i mål, Joels pappa sprang.

Sedan blev det god mat och mys på Sjönära eller MM bar o bistro.
.. och såklart ett härligt kvällsdopp innan det bar iväg till en jobb natt.




/Stina

Kommentarer
Postat av: Mary

Då ska jag absolut försöka fixa lite olika frisyrer så att du får se. Har du provat med youtube? Där finns en del schyssta videos, men inte så många.



Kram ifrån Mary.



PS; du är jättefin och jag diggar din stil benhårt.

2011-06-13 @ 08:33:24
URL: http://www.mariahellsing.se
Postat av: Claire

Ni är så jäkla snygga ihop!! =) Miss you guys!

2011-06-13 @ 20:25:42
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0