Allergi "nej tack"


Är så less på denna allerigin, eller vad det nu är för någonting.
Alltid jobbigt att andas genom nästan, och när det är riktigt jobbigt så tar jag den dumma sprayen som läkaren sa skulle vara sååå bra och hjälpa så mycket, men det är inte många knop den hjälper i direkt.
Nu har ögonen börjar klia då och då också, så igår kväll tog jag en utav dom utskrivna tabletterna i hopp om att det skulle fungera, det enda det har resulterat i en sömn och trötthet. Blir så less.
Varför ska man behöva gå och bli allerigisk när man blir äldre, kunde man inte fått det som barn så hade det växt bort sedan. Om det nu är det vill säga.
Jag vill endå man den där nedrans operationen. Blir nog att ta tag i det efter sommaren, och tjatta tills jag får den, och hoppas på en bättring.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0