Smurfby i bergen och Puerto Banus


Idag gjorde vi en utflykt långt upp i bergen där det låg en liten byn långt ut i ingenstans som filmbolaget Sony hade målat helt blå inför den kommande smurffilmen. Tyvärr så var det inte mycket mer än så då det endast är ståhej lördagar och söndagar, men det visste vi inte försen vi kom upp, men det var kul att se.
Den första smurfbyn någonsinn. Dom var heller inte helt klara med allting ännu.

Efter det tog vi en tripp ner till Puerto Banus så Joel fick se alla stora fina båtar, och så fick vi lite mat i magen.
Alla var helt slutkörda efter dagens tripp då det har varit helt galet varmt idag.
Så det blev POOLEN direkt när vi kom hem.






Nu på kvällen somnade Thea tidigt så jag och Joel fick en liten ensamtid på stan. Shoppade lite och så köpa jag en våffla med choklad, sååå jäkla god =)
EN drink på fusion blev det också innan vi gick hem.
Dessvärre hade Thea vaknat och var super ledsen över att vi gått utan henne, och hade även kräkts.
Efter en stund när vi varit hemma så kräktes hon igen =( , blev nog lite för mycket värme idag. Så nu ligger hon i våran säng och tittar på Nalle Puh, och när jag skulle gå ner till morbror Eric så sa hon, "ni får inte gå ut igen, utan mig, jag ville följa med" Min lilla älskling.

Imorgon är vi sugna på att åka till El cortingles och shoppa lite, får se om det blir så, är ju massa reor, måste ju passa på då =) , om Thea mår bra imorgon vill säga.'

/Stina


Kommentarer
Postat av: Claire

Mysiga bilder gumman!! =)

Saknar dig!

Pusss <3

2011-08-28 @ 10:07:59
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0