Kvällen före kvällen


Igår var tanken att vi skulle åka ut med båten och ha en hel mysig dag på sjön, men som jag hade räknat ut och som vanligt så var det inget skojigt väder nu när vi var lediga, idag jobbar vi, och DÅ är det tamefan bra väder.
Vi gjorde lite annat smått och gått istället.
Kvällen slutade med att vi satte oss på balkongen med ett glas vin, och ett till glas vin, och vips så satt jag på styret på cykeln på väg ner till drömkåken, och när klockan slog tolv då slog sig Joel ner på en stol vi ställde oss upp och så var det dags för födelsedags sången, Inte många år kvar till 30 nu älskling :p
Vidare till Tommys, och vidare till Statiol för att inhandla korvar och bröd, vidare tillbaka till drömkåken för lite nattlig grillning.
Det roliga var bara att alla ville grilla korv, vi var tre st som köpte och alla blev så klart besvikna när det inte fanns någe kvar, fulla människor, säger bara det =)

Sen natt, eller tidig morgon, bara att välja.

Nu är min älskling på jobbet och jag får sitta här hemma och vänta på honom i flera timmar =( för att fira honom och umgås i två timmar, sedan är det min tur att jobba. Men nu är det bara 3 nätter kvar och 4 dagar kvar sedan sitter vi på planet till Spanien UNDERBART!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0