Varför förstör man sig själv?


Kollade runt lite bloggar och kollade in på den stora Kissie tror jag hon heter. Som alla små tjejer är galna i.
Jag tycker det är hemskt att små tjejer ser upp till denna tjej.

Är det så världen ska se ut idag, att unga tjejer ska se upp till någon som är lika smal som en normal 13 åring men endå BANTAR med barnmat, och festar 3 dagar i veckan, har bröst som pamela andersson, som har gjort så mycket plastik operation i ansiktet att ansiktet är förstört.
Såg en bild på denna tjej innan det blev en sådan hysteri runt hennes blogg, En grymt söt tjej, men perfekta bröst och kropp, Vad hände sedan???
Är det så viktigt att ha pengar och berömelse att man är villig att förstöra sitt liv, sin kropp?

Vad är egetnligen viktigast, Hälsan eller berömelsen? Jag tror många glömmer bort det!

Jag hoppas denna värld har förändrats tills min dotter blir stor!! Jag hoppas verkligen det!
Min dotter skulle aldrig få hamna där som många unga tjejer gör, aldrig aldrig!


/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0