Svar på fråga.


Postat av: Anonym

följer din blogg varje dag och jag älskar den! men jag skulle vilja veta hur det egentligen slutade mellan dig och Daniel inte för att lägga sig i men jag tror att det skulle hjälpa mig vore jätte snällt om du svara ps joel verkar som en grym kille. =)

 

Svar: Ska börja med att säga att Joel ÄR en grym kille ;)

Hur det gick för mig och Daniel är en extremt långt historia, som ledde till enorma problem och en väldigt jobbig tid. Jag tröttnade helt enkelt på vårat förhållande, och efter det så sårade han mig djupt, flera gånger om. Idag är vi äntligen vänner igen, vi kan träffas och vi kan prata utan några problem, dock så hade vi haft en extremt mycket bättre relation om han inte hade gjort som han gjorde mot mig. Vad jag fick lära mig utav hela den processen är att man faktiskt inte kan lite på någon annan än sig själv, har aldrig velat inse det förut för jag har alltid varit blåögd och velat tro det bästa om människor inom mina murar.

 

/Stina


Kommentarer
Postat av: Jen

Oki men det förstår jag :)

2011-01-28 @ 00:13:19
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0