Sex och vaginor


Såg detta klipp för någon vecka sedan och undrade... va fan?!?!
Hur kan det inte finnas några människor i detta land som vill/vågar undervisa elever i sex och samlevnad.
Jag kan ta alla lektioner, gärna för mig.

Istället ska en film visas, det räcker inte, undervisningen var nog dålig när jag var ung, och filmen kommer inte göra det bättre, bara roligare för alla fnittrande ungdomar.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article8350041.ab




På detta, så såg jag ett riktigt "roligt" program på tv nu ikväll.
Den perfekta vagninan hette det. Ett program om hur unga tjejer ser på sig sjävla, och att dom vill operara sig.
Nu var detta i england, men det var ett större problem än vad jag har tänkt mig faktiskt.
Läkaren i programet gjorde 10-15 vagina förminskningar i månaden. Normalt, eller inte normalt?



/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Sjukt.. både med undervisningen och programmet. =/

2011-01-12 @ 00:34:45
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0