Oerhört trött


Jag har varit så fruktansvärt trött nu senaste veckan och denna helg ska vi knappt tala om.
Under helgen så har jag sovit till efter lunch varje dag, utan att vakna innan dess. helt galet, undrar nästan om det är medicinen som gör det.
Imorgon får jag vekligen inte vara såhä trött, för då ska ju Thea upp till dagis.

Igår var jag hem till Linda och umgicks med henne och söta lilla Nick, sedan åkte vi alla 5 (blir det) till Tommys för att käka mat. Tack för trevligt sällskap! :D


På Onsdag börjar skolan igen, så två lediga dagar till, tills en massa jobb börjar igen.
Ska bli skoj, men känns som om det kommer bli en jobbig termin.


/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0