Ny skolstart


Idag var det första skoldagen på denna termin. Social omsorg var ämnet som gjordes idag, helt ok ämne, speciellt när man talar om det i historiskt perspektiv... Historia är alltid kul :D Funderar på att kanske läsa historia när jag är klar med allt annat.

... och så har vi ju alla julgrejer som ska ut ur huset. Började med julgranen för drygt en vecka sedan, och idag åkte några gardiner och adventsljusstakar ner, men fortfarande en hel del kvar, kommer ta tid dethär med att städa ut julen, för jag är så lat.. hehe


/Stina

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej gumman :)



Lördagen den 5 februari är du och Thea varmt välkommna till Williams två års kalas :) Det hela börjar 3. Hör av dig om ni inte kan komma :)



Kram

2011-01-12 @ 22:32:39
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: Jen

Haha btw det är hos mamma och pappa glömde skriva det :D

2011-01-12 @ 22:34:54
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

följer din blogg varje dag och jag älskar den! men jag skulle vilja veta hur det egentligen slutade mellan dig och Daniel inte för att lägga sig i men jag tror att det skulle hjälpa mig vore jätte snällt om du svara ps joel verkar som en grym kille. =)

2011-01-15 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0