Här ska tränas


Nu är det verkligen dags att sätta igång med att träna, och nu har jag äntligen lite tid.. :D , börjar inte skolan försen om tre timmar.
Så nu ska jag försöka börja få tillbaka min kropp.
Bebis magen ska bort, och så behöver jag dessvärre gå upp lite i vikt, så det få bli i muskler.
Det konstiga är att så fort jag tittar ner på min mage och runt om, eller kollar i spegeln, så tycker jag att det ser ut som om jag är 4 månaders gravid, men på bilderna ser det inte alls ut att vara så.
Undras tro om jag har fel, eller om min hjärna ser något helt annat.

Oavsett vad så är mitt mål att få tillbaka en platt och slimmad mage som jag hade innan, plus lite extra!

Nu är det bara att kämpa på och se om det blir någon skillnad innan sommaren!




/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0