En hel lugn natt


Var så skönt att vakna imorse och upptäcka att Thea låg i sin säng och jag har inte blivit väckt 100 gånger.. :D
Det är super mysigt att ha Thea bredvid sig och mysa, men det är inte lika mysigt när hon kommer upp i sängen mitt i natten och börjar trängas, och nästan lägger sig på en, jag klarar i alla fall inte av att sova då.
Så imorse kände jag mig verkligen utvilad... härligt härligt... =)

Nu har jag tvättstugan, och så ska jag lägga ut den nya mattan och se hur det blir..
Dom nya fina bestiken är diskade och ska snart ner på sin plats i lådan.

Har skola sedan, men innann dess så måste jag laga Gittas nagel som redan har gått av, vi kämpar och vi kämpar för att få naglarna att sitta men dom smiter i väg i alla fall =( .

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0