Blir detta resultatet på träningen?


Har precis ätit min lunch och sitter och väntar på att smälta maten så jag kan börjar träna.
Då passade jag på att leka lite och lära känna nya programmet lite mer som vi har på datorn.
Jag är ju allt annat än bra på datorer, och sådant.
Men lite lyckades jag åstakomma.

En bild ( Innan träningens start)



... och en bild på hur det eventuellt skulle kunna se ut efter hård hård träning
Bilden är "lite extrem"



Tänk så mycket man kan göra med datorn.
Gör jag såhär på alla mina bilder som hamnar på nätet så behöver jag nästan inte träna, för då tror ju alla att jag är små smal och tränad i alla fall, och så kan jag även få folk att tro att jag har fått tillbaka mina bröst också ;)
Nej, såklart jag ska träna :D

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0