Undersköterska


Jag är klar, jag är klar, jag är klar!!!! Känns helt otroligt skönt.
Gjorde nyss min sista uppgift och skickade in, och imorgno skriver dom in betygen.
Gjorde en uppgift för att höja mitt betyg i ett ämne, så det hoppas jag att jag lyckades med nu.
Denna tiden gick helt galet fort, att jag inte hoppade på någon större och längre utbildning på en gång hehe :)
Dock galet skönt att vara klar för den här terminen har inte varit rolig.
Har haft en sådan panik genom hela terminen att huvudet inte har fungerat för fem öre. Äntligen känns det som om paniken börjar släppa, nu finns det en sak mindre att tänka på :)
Så nu ska jag pusta ut lite i ett halv år eller ett år, sedan blir det att hoppa på något skoj igen. En helt annan utbildning kanske, eller bara kompletera med lite roliga ämnen. Får se vart vindarna kommer föra mig.


/Stina

Kommentarer
Postat av: Madelene

Grattis grattis!!

Vad kul!

Jag blev färdig Uska julen-08 via komvux Åkersberga....

Lycka till och grattis igen!

2011-12-21 @ 23:32:16
URL: http://madeleneasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0