Som att gå på autopilot


Börjar bli riktigt less på min kropp, autopiloten kopplas aldrig bort :(
Har varit såhär extremt länge nu och det verkar inte bli någon bättring över huvudtaget
Jag har aldrig specielt mycket energi för att göra saker och ting.
Städa och tvätta har jag alltid tyckt varit roligt och fick oftast i alla fall en dag varje vecka då jag satte igång och gjorde dessa saker, men det är väldigt länge sedan nu som jag verkligen hade en sådan dag.
Orkar knappt ens sova känns det som.
Börjar fundera på att allt som hänt dom senaste åren och all stress jag har haft över mig börjar ta ut sin fulla rätt.
Jag vill bli pigg, och jag vill ha massor med energi!!!
Järnspikar på skiten.
På väg hem nu så tänte jag att när jag kommer hem ska jag städa innan jag sätter igång med maten, nu vill jag verkligen inte göra något utav det.
Men maten SKA och MÅSTE jag bita ihop tänderna ordentligt och ordna.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0