Sleten helg


I fredags blev det lite fest här hemma med playstation spelande haha, och lite upp till bevis. Efter det drog jag på mina nya snygga och HÖGA skor och så begav vi oss till Tegel.
Claire klagar på mig att jag inte vill ha höga skor när jag går ut, hon tycker inte jag ska ha converse, så jag fick lov att gå och köpa mig ett par, för jag hade bara höga sommar skor.
Men nu är jag ett par höga vinterskor rikare :)

Igår blev det soffa precis hela dagen, tills vid 21 tiden då det började krypa i ben och fingrar, så det blev över till Jossan o Claire sedan ut för att träffa Carro.

Idag hade jag galet mycket som jag ville hinna med, men jag vill bara ligga i soffan :)




/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Love love love!!

2011-12-07 @ 21:56:42
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0