Nya Canada Snow


Köpte ett par Canada Snow förra året som gick sönder det första dom gjorde.
Tiden gick och jag fick aldrig tillfälle att bya dom, till slut gick det så lång tid att jag bara struntade i det.
Men när jag tog fram dom i år så tänkte jag, fan heller, en sko som kostar så mycket pengar ska inte gå sönder på en gång.
Så jag började ringa och maila Scorett och Canada Snow, blev ombedd att reklamera skon.
Så idag var jag inne och reklamerade min älskade vinter sko :(
Men jag fick ett par nya som ska vara mycket bättre så dom hade en problem med min sko förra året.


Hade en riktig beslutsångest på vilken sko jag skulle ta.
Ville ju ha en svart, men det blev det gröna. Den var varma och skönare.
Nu hoppas jag bara att denna är bra mycket bättre i kvaliteten, annars blir jag galen.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Den där vänstra skon har jag också tittat på och funderat på att köpa!! =)

Kostar ju bara 1700 nästan. USCH så dyrt!

2011-12-14 @ 19:17:28
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0