Lite examens fest


Igår festade vi på ungefär halva klassen, för nu har vi ju bara måndag kvar med betygssamtal sedan är vi klara med skolan och har fått oss en ny titel :) Galet skönt.
Först satt vi här hemma och fick veta enormt mycket om varannadra, kanske en och en annan sak som alla inte riktigt ville veta, haha men det var skoj
En hel del dans körde vi också, speciellt jag och Marie.

Frammåt midnatt gav vi oss iväg för att titta in The public, mycket folk och ett fint ställe, dock var både vakter och bar personal helt värdelösa. Man får ju hoppas att det blir bättre annars har man ju ingen vidare lust att gå dit.
Restaurangen stängde ju redan kl 1 så efter det begav vi hos hem till Rita för lite efter fest. Men jag hade ju jobbat natten innan och bara lyckats få 3 timmars sömn så jag nästan satt och sov vid Ritas köksbord sedan, så det blev dags att gå hem, och trotts mina trötta ögon så hade klockan lyckats bli halv fyra innan jag var hemma, tiden går fort när man har roligt tydligen.



/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Mysigt.. och Grattis till examen gumman! =)

Så himla stolt! =)

2011-12-18 @ 19:01:29
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0