Ingen tid


har inte haft variken tid eller ro till att sitta här och skriva i bloggen.
Har jobbat över hela Jul, och nu ska jag jobba över nyår också.
Sedan från och med nästa vecka så kommer det förmodligen vara lite lugnare. Skolan är ju slut :) , inge jobb nästa vecka och inte heller Thea hemma för hon ska vara hos sin pappa.
Så jag ska göra INGENTING, känns så skönt. Enda planerana jag har är att träffa Claire, då hon kommer på måndag :)

Hade iaf en mysig Julafton här hemma med mina föräldrar, blev inte många timmar, men Kalle Anka och lite julmat blev det. Lite klappar och så tittade vi på nya smurffilmen, sedan bar det iväg till jobbet. Jobbade på mammas jobb med mamma, så vi hade lite julklappsmys även på jobbet.

Annandagen var jag inne i stan med Joel och hans släkt för lite bowling och middag på en mongolisk restaurang, super gott var det.

Igår hade vi pokernight här hemma. Som vanligt så gick jag ifrån och svorde lite, slog en hand i väggen och fräste lite i mellanåt. haha, fast duktiga jag sa inga många ord när jag faktiskt åkte ut, blev bara nöjd över att jag inte var först på väg ut.
Var nära en gång, men sedan vände det och jag kom tillbaka :) 5 per att åka ut blev jag, och vi var 7 som spelade, helt nöjd med det faktiskt.

Nu blir det nog inge mer skriva på ett par dagar igen, men jag ska bli bättre, snart!



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0