With or without



Jag har haft riktigt skumma drömmar dom senaste nätterna vilket har gjort att jag sovit väldigt dåligt, undras tro vad det kan bero på.
Idag har jag lyckats sova bort en del utav dagen, Joel fick mig att kliva upp ur sängen då han kom hem för att äta lunch, hade han inte gjort det så hade jag nog legat kvar ett bra tag till i sängen.. Tröttmössan jag.. =)
Men å andra sidan så sover jag ju knappt efter dom nätterna som jag har jobbat.

Jag hann med att städa lite här hemma, sedan när Joel slutat så gick vi och köpte glass och gick ner till bryggan och satte oss i solen, var så himmla skönt, brände i ansiktet...mmmm så härligt.

Sedan var det ett snabbt besök på tatuerings studion och vidare hem till mina föräldrar på middag.

Nu håller Joel på att träna, sedan blir det sängen för att se klart på Blood Dimond som vi inte orkade se klart inatt, om vi kommer orka se resten inatt de vill säga, såg nyss att klockan redan är 22.14, var tar timmarna vägen egetnligen????

Jobb hela helgen, plus lunch för att fira farmor på lördag, och söndag ska jag och Joel på en lite konsert.
Sedan blir det långledigt om jag inte får två extra nätter. Det får vi se på måndag..


PUSS OCH GODNATT ALLA UNDERBARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0