Valborg

Även om jag är sjukt och har haft feber så var gårdagen så himmla härlig.. =)
Började med att Underbaraste Joel kom äntligen kom över efter jobbet, och blommor hade han med sig också den lilla sötnosen. Han är ju bara för gullig..



Tacos slank ner i magen och sedan gick vi bort till Ekbacken för att möta Linda och Adam.
Det första jag ser när vi börjar närma oss brasan är min Thea.. :D Kvällen var närtintill perfekt, och när jag fick träffa Thea framför brasan då blev kvällen verkligen helt perfekt.. :D

Efter en timma framför den mysiga och varma brasan så gick vi hemmåt igen, Linda och Adam köpte Mcdonalds och kom över , mummms.. =) Sedan blev det lite Buzz, och sängdags alldeles för sent, med tanke på att Joel började halv sju, fast det visste han inte så han var på jobbet vid sex. haha

Ikväll ska det bli grillning hemma hos Bella och Oskar, så det vore ju trevligt och vädret kunde vända lite!!



Kommentarer
Postat av: Claire

Sådär ja ;) Nu känner jag igen min gammla stina igen!! =P

2010-05-01 @ 20:37:25
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0