Tisdag!


ännu en varm härlig dag i solen. Jossan och jag sprang längst kanalen, och det var ju bara hur mysigt som helst. =)

Sedan kom jag hem till min lilla Thea igen som inte alls mådde så mycket bättre, super varm fortfarande, och så försökte jag gå i henne välling, men den kom upp lika fort som den gick ner, över hela henne och hela mig så det var raka vägen in i duschen.
Det enda jag har fått i henne idag är glass och vätska, bättre än ingenting.
När vi var nere och köpte glas så fick hon två nya filmer som en liten sjuklingströst. En saltråkan och en Pippi, så dom två har gått varma här hemma idag, hehe.

Sedan kom mamma och pappa över så grillade vi lite, inte heller då ville Thea äta något, men lite välling och alvedon gick ner och hon somnade väldigt fort. Hoppas hon är lite bättre imorgon, inte alls kul för henne att behöva må såhär.. =(

GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0