Planer för sommaren


Börjar bli dags för att smida planer inför sommaren nu då den så gott som är här.
Vet inte hur mycket extra jag ska jobba ännu så kan bli lite svårt att planera då, eftersom jag gärna inte säga nej till extra tider. extra nätter är lika med bra pengar =)

En sak vet jag inte alla fall att jag ska göra. Ska följa med Joel ut till landet =) i skärgården. Måste bara försöka planera in någon helg då vi båda är lediga. Längtar tills vi kan åka dit. :D

Ut med båten i mängder hoppas jag på i alla fall också.

Besöka kära hugo på Husarö

Göteborg som vanligt måste planeras in.. =)

Sedan får man se vad mer man kan tänkar hitta på

Så länge jag får vara med Thea, Joel och mina underbara vänner så kommer min sommar bli sagolik!!!

Skansen ska vi besöka med Thea ganska så snart också, har jag velat göra i flera veckor nu men blir aldrig någon tid till det. Men snart så =)



Du får mitt hjärta att smälta flera gånger om Joel !!!


Kommentarer
Postat av: Claire

jag saknar dig oxå gumman.. jätte mycket. Längtar verkligen till sommaren då jag får komma hem och spendera lite tid med er.. <3

Pussssssss i massor

2010-05-24 @ 13:57:07
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0