Natt jobb


Två nätter avklarade om dom gick fort som bara den tycker jag. Ganska jobbigt är det att det är så ljust på morgone nu när man slutar, för det resulterar i att man verkligen inte blir trött, har inte heller så många sömntabletter kvar så jag hoppas jag lyckas somna endå.
Mycket sömn kommer det inte bli, för jag måste gå upp vid 12 ungefär, för så fort min sötnos slutar så ska vi ut och springa =) Ska bli så skönt, men jag blir nästan redan trött bara jag tänker på det. Lite jobbigt är det ju faktiskt att springa i denna värmen.

Sedan ska jag gå och hämta Thea.. =)  och flörta lite med Joel så han kan hjälpa mig bygga ihop Theas cykel så kan vi gå ut och cykla lite. Det tycker hon ju är så himmla kul.. :D

Idag ska jag njuta gärnet, samt på söndag, för nästa vecka blir det ingen vila av. Jobb Jobb Jobb och åter Jobb, varenda eviga dag! Tuff vecka, men sedan är jag långledig, så jag får bita ihop och tänka på ledigheten istället ;)

Nu ska jag försöka ta mig till det allra bästa, drömmarnas land!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tufft att ha barn och jobba natt så mycket. Duktigt av dig!

2010-05-21 @ 15:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0