jag blev blöt!



I lördags var det grillning hemma hos Oscar och Bella som gällde. Så härligt att träffa dom alla igen =) Var så länge sedan nu.
Men det tog ett tag att komma iväg då Joel inte gjorde det enkelt för mig.. ;)
Jag satte på duschen och då lyfte han upp mig och höll mig under det rinnande vattnet så min tröja blev blöt, den lilla skit ungen, när jag skulle försöka ge igen vart det bara jag som åkte dit istället.. haha. Jag lyckades få av mig byxor och tjock tröja innan han slände in mig helt under vattnet.  Skitunge.. :p Men jag gillar dig endå!

Lyckades komma iväg till slut i alla fall, och kvällen slutade med några dancemoves på sportan! Såklart.

Igår, så fort Joel slutade så blev det Pizza... mmmmums, sedan popcorn och massa glas, och myspys framför tv:n
Kan det bli bättre en skön söndags kväll..nix. :D

Nu ska jag gå och hämta min trollunge från dagis.. :) !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0