Everything just happend!


När ska allt ha sitt slut? , Det tar verkligen aldrig slut, är det inte de ena så är det de andra. Jag orkar inte.
Varför måste allting hela tiden vara så svårt, varför måste det alltid vara så mycket problem.
Om vi alla människor bara kunde försöka respektera och vara snälla mot varandra speciellt dom som står en nära. Man är så himmla korkad allt för många gånger.
Ikväll har jag haft min cry it out night, det behövs lite då och då nu för tiden, och tankarna springer kors och tvärs!
Nu får vi bara hoppas på en bättre dag imorgon, mer hopp, mer glädje, mer solsken. Inga sura miner ;) !




Kommentarer
Postat av: Claire

Solsken är det ju idag gumman, så jag hoppas att du får de andra sakerna du hoppades på oxå =)

Puss och kärlek

2010-05-05 @ 09:02:44
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0