En sådan dag


Har haft en super härlig dag med Jossan, vi har bara legat på bryggan och solat.. :D
Först käkade vi lite tårta och gosaker sedan vart det solning.
Man la sig på solstolarna med en vinter vit kropp, och reste sig från stolen som ett sommarbrunt underverk.. ;) hehe.



Men sedan fick jag bege mig till dagis tidigare än vanligt då dom ringde och berättade att Thea hade feber.. =( , och Thea som skulle bli firad på dagis imorgon, så blir det inte nu för nu får hon lov att vara hemma imorgon, men dom får ordna en annan dag då dom firar att Thea har fyllt år.
Nu ska Thea och jag laga god mat, sedan blir det nog läggdags för lilla damen tror jag nästan.


Kommentarer
Postat av: Claire

Åhh.. jag längtar hem när jag ser hur ni gottar er i solen på bryggan. =(

2010-05-17 @ 19:45:06
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Stina

Vi längtar efter dig också claire darling!!!!

2010-05-17 @ 20:42:35
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0