Another day


Nu hoppas jag att jag verkligen blir frisk, för igår var jag hos sjukan och fick bland annat penicillin som jag ska äta i år och dar känns det som. Massor med tabletter =( och jag ahr avskyr att svälja tabletter. Men nu jäklar måste jag bli bra. Men det räcker visst inte bara med penicillin, både Joel och min arbetskollega tjattar om att jag måste sova, dumma dumma er ;)
Hade inte tänkt att sova idag, som vanligt när jag går av jobbpassen. Jag var tvungen att tvätta och städa, men nej nej det fick jag inte göra, men jag måste väl erkänna att det var väl bra i och för sig, för jag behövde ju sova, så Joel nattade med och tog sedan hand om min tvätt.. :D Tack Baby!

Nu ska vi snart ta och äta lite sen lunch, då jag vaknade nyss. Sedan blir det till att boka biljetter till bion ikväll =)
Var så länge sedan jag var på bio nu, så det ska bli himmla mysigt och trevligt.

Denna film ser det ut som att det ska bli! =)




Kommentarer
Postat av: Linda brottman

Såg den filmen på förhansvisning och den är sjuukt bra :)

Hoppas du tycker likadant :)

2010-05-05 @ 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0